Proces naručivanja
Poručivanje se vrši preko sajta ili putem direktne poruke na našem Instagram profilu. Ukoliko proces naručivanja trenutno ne funkcioniše, kupac je slobodan da nas kontaktira putem e-maila i tako i izvrši porudžbinu.
Proces naručivanja preko sajta:
- Odabir proizvoda (na stranicu proizvoda možete da dođete preko naslovne stranice, stranica Outlet, Noviteti i Shop, kao i preko direktnih linkova sa onlajn reklame)
- Selektovanje varijacija. Kada učitate link željenog proizvoda, treba da odaberete željenu veličinu putem padajućeg menija i unesete količinu koju biste hteli da naručite. Moguće je da na proizvodu postoje i dodatne varijacije, kao što su boja, materijal, model… Selektovanje se smatra uspešnim tek ukoliko selektujete sve varijacije koje su ponuđene.
- Po selekciji, proizvod se dodaje u korpu pritiskom na dugme “Dodajte u korpu”
- U korpu možete da dodate koliko god proizvoda želite, možete da menjate kvantitet proizvoda i da unese promotivni kod.
- Kada ste napunili korpu produktima za koje ste zainteresovani, kliknite na dugme “Nastavite sa naručivanjem”
- U sledećem koraku otvara se stranica u kojoj ostavljate podatke za slanje. Polja označena zvezdicom su obavezna. Na samom kraju procesa se opredeljujete za vid isporuke. Pritiskom na dugme “Naruči” PRISTAJETE NA SVE NAŠE USLOVE, navedene na ovom sajtu.
Odricanje od odgovornosti
Ukoliko je proizvod koji stigne kupcu oštećen, kupac ima pravo da traži zamenu ili povraćaj novca, ukoliko se utvrdi da je oštećenje nastalo greškom prodavca. Ukoliko je oštećenje nastalo u toku transporta ili greškom kupca, smatra se da prodavac nije odgovoran i nije u obavezi da izvrši zamenu ili povrat novca. U tom slučaju je kupac slobodan da se obrati kurirskoj službi i zahteva reklamaciju.
Kupac je odgovoran za štetu, odnosno finansijski trosak koji nastane propuštanjem preuzimanja poručene robe koju je prodavac poslao.
Nastala šteta podrazumeva finansijski trošak koji nastaje nepreuzimanjem robe od strane kupca.